Algemene informatie

Eindelijk terug een ‘normale’ spaghettidag! Gezellig met je ploeg, je familie, je vrienden in Zaal Lambeer op donderdag 11 november achter een bord spaghetti naar keuze (zie rubriek ‘Bestellen’).

Graag een flesje wijn erbij ? Dat kan ook. Samen met onze spaghettidag organiseren we opnieuw onze wijnproef. Je bestelt een lekkere fles wijn naar keuze voor bij je spaghetti.

Een voorraadje opslaan voor de eindejaarsfeesten ? Keuze genoeg.

Bestel je je wijn online, dan leveren we op de spaghettidag zelf.

Proef je op de spaghettidag liever eerst de wijn die je wil bestellen ? Dat kan ook. Dan kan je je bestelde wijn afhalen op zaterdagvoormiddag 27 november in de sporthal van 10:30 u. tot 12:00 u..

 

Na het succes van de ‘take away’ van vorig jaar, bieden we op dezelfde dag voor diegenen die dat willen opnieuw onze afhaal aan. Duid je keuze aan in de rubriek ‘Bestellen’ en wij zorgen ervoor dat je bestelling klaarstaat. Af te halen tussen 10:30 u. en 12:00 u. vooraan in Zaal Lambeer.

Parkeren kan je voor Zaal Lambeer. Daar hebben we ook voor gezorgd.

Vertel het aan je (schoon)ouders, je buren, je kennissen,… Zeg nu eerlijk, wie zorgt er op een zondag graag zelf voor eten ?

Geen enkele reden meer om niet deel te nemen aan deze spaghetti- wijnproefdag !

Veelgestelde vragen

Algemeen

Welke allergenen bevatten onze gerechten?
Onze gerechten bevatten gluten, eieren, melk. Het is ook mogelijk deze dat sesamzaad, mosterd, selderij en/of soja kunnen bevatten.

Zijn cash betalingen nog mogelijk?
Neen, we zetten dit jaar een definitieve stap naar online bestellen en betalen.
Bestellen EN betalen gebeurt vanaf dit jaar samen. Dit maakt de opvolging een stuk gemakkelijker en op die manier klopt de rekening altijd.

Technisch

De betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Indien je geen bevestingsmail hebt ontvangen, dien je je bestelling nogmaals uit te voeren. De bestelling bij ons komt pas door als bestelling (incl betaling) helemaal is afgerond.

Ik krijg geen bevestigingsmail, terwijl ik wel betaald heb. Wat dien ik te doen?
Controleer eerst of de bevestigingsmail in je spam is terecht gekomen. Zo niet, kan je een mailtje sturen naar activiteiten@volleybeerse.be zodat we dit kunnen controleren. Vermeld ook zeker de naam en emailadres die je gebruikte in het bestelformulier.

We merken dat bij outlook & hotmail-emailadressen soms voorvalt dat ze geen bevestigingsmail ontvangen. We zijn hiervan op de hoogte, en proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.

Ik heb een fout gemaakt bij bestelling. Kan ik dit rechtzetten?
Stuur even een mailtje naar activiteiten@volleybeerse.be en dan zetten we dit recht.

Andere vragen?

Stuur een mailtje naar activiteiten@volleybeerse.be of contacteer Tinny op het nummer +32 476 23 53 36.