Algemene informatie

Helaas kan onze jaarlijkse spaghetti-dag niet in zijn gebruikelijke vorm doorgaan door de opgelegde corona-regels.

Maar gelukkig voor ons heeft ons organisatie comité een corona proof alternatief bedacht!

We maken nog steeds die lekkere spaghettisaus, maar in plaats van deze met iedereen gezellig samen op te eten, kan je deze online bestellen en op zondag 15/11 komen afhalen in onze drive-in die we installeren op de parking van de sporthal. Net zoals we de lokale horeca willen steunen door bij hen take away te halen, hopen we dat jullie op 15/11 de weg naar onze spaghetti tent vinden om zo onze club te steunen.

En zeg nu eerlijk, wie zorgt er zondags graag voor eten?!

Je zal ook opnieuw wijn kunnen bestellen van bij De Wijnrank, zodat je het eindejaar of heel het jaar kan doorkomen. We kozen dezelfde wijnen als vorig jaar in de hoop dat jullie die al uitgebreid voorgeproefd hebben.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Welke allergenen bevatten onze gerechten?
Onze gerechten bevatten gluten, eieren, melk. Het is ook mogelijk deze dat sesamzaad, mosterd, selderij en/of soja kunnen bevatten.

Hoe gebeurt de verdeling?
De verdeling gebeurt op onze ingerichte drive-in op de parking (aan de beachvelden) van sporthal 't Beerke. U rijdt deze op, volgt de pijlen en wacht geduldig uw beurt af tot een van onze vrijwilligers uw bestelling meegeeft. Dan kan u gewoon terug afrijden.

Gelieve aanwezig te zijn op de door u gekozen tijdslot bij het bestelformulier.

Zijn cash betalingen nog mogelijk?
Neen, we zetten dit jaar een definitieve stap naar online bestellen en betalen.
Bestellen EN betalen gebeurt vanaf dit jaar samen. Dit maakt de opvolging een stuk gemakkelijker en op die manier klopt de rekening altijd.

Technisch

De betaling is mislukt. Wat moet ik doen?
Indien je geen bevestingsmail hebt ontvangen, dien je je bestelling nogmaals uit te voeren. De bestelling bij ons komt pas door als bestelling (incl betaling) helemaal is afgerond.

Ik krijg geen bevestigingsmail, terwijl ik wel betaald heb. Wat dien ik te doen?
Controleer eerst of de bevestigingsmail in je spam is terecht gekomen. Zo niet, kan je een mailtje sturen naar activiteiten@volleybeerse.be zodat we dit kunnen controleren. Vermeld ook zeker de naam en emailadres die je gebruikte in het bestelformulier.

We merken dat bij outlook & hotmail-emailadressen soms voorvalt dat ze geen bevestigingsmail ontvangen. We zijn hiervan op de hoogte, en proberen zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.

Ik heb een fout gemaakt bij bestelling. Kan ik dit rechtzetten?
Stuur even een mailtje naar activiteiten@volleybeerse.be en dan zetten we dit recht.

Andere vragen?

Stuur een mailtje naar activiteiten@volleybeerse.be of contacteer Tinny op het nummer +32 476 23 53 36.